Website GO in control in een nieuw jasje

Om de samenwerking per 1 september met Finovion te benadrukken, hebben we onze website in een ander jasje gestoken.

Met GO in control blijven we ons onverminderd richten op de middelgrote en grotere organisaties met diensten als interim management, finance (jaarrekening, begroting, planning & control, project control), organisatieadvies, projectmanagement en kwaliteitsmanagement.

Management4MKB behelst feitelijk het administratie- en advieskantoor Finovion  te Zwolle, waarmee we als betrouwbare en deskundige partner het MKB en zzp’ers van dienst zijn.

We horen graag wat u van onze vernieuwde website vindt.

capture

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Finovion opent nieuwe vestiging in Zwolle

PERSBERICHT

 

 

Finovion opent nieuwe vestiging in Zwolle

(rayon Zwolle, Hattem, Oldebroek, Elburg)

 

Administratie- en advieskantoor Finovion heeft per 1 september een nieuwe vestiging aan de Doktor van Deenweg 13 in Zwolle geopend. Kantoorleider is Gerco van Oene.

De nieuwe vestiging maakt deel uit van het landelijk dekkend netwerk van ruim 35 administratie- en advieskantoren. De vestiging in Zwolle richt zich op de regio Zwolle, Hattem, Oldebroek en Elburg (e.o.).

Gerco van Oene (42 jaar) is opgegroeid in Wezep en heeft daarna achtereenvolgens in Zwolle en Kampen gewoond. Sinds 1 januari 2016 is hij zelfstandig ondernemer. Zijn ervaring heeft hij opgedaan als financieel manager in de accountancy, het bedrijfsleven (mkb) en diverse non-profit organisaties. Iedere administratie is bij hem in goede handen en hij adviseert en is sparringpartner bij vraagstukken rondom financiën en overige bedrijfsvoering.

Finovion is een administratie- en advieskantoor dat MKB bedrijven, ondernemers, zzp’ers, maatschappen, verenigingen en stichtingen ondersteunt bij hun bedrijfsvoering. Naast het uitvoeren van het traditionele accountantswerk, zoals de administratie, belastingaangiften en het jaarwerk, wil Finovion ondernemers inzicht geven in hun cijfers. Periodiek neemt de adviseur de cijfers door en worden acties naar de toekomst besproken. Hierbij vervult Finovion een klankbordfunctie naar de ondernemer. Finovion biedt haar diensten aan tegen vaste maandelijkse bedragen, waarbij ook het telefonisch contact is inbegrepen.

Finovion onderscheid zich ten opzichte van de grotere kantoren door de persoonlijke benadering van de cliënt en het zijn van financieel klankbord naar de toekomst. Daartegenover staat dat Finovion wel de financiële en fiscale kennis in huis heeft die normaal gesproken alleen aanwezig is bij de grotere kantoren.

 

Finovion_Google_Mail_Handtekening

Voor meer informatie omtrent dit persbericht kunt u telefonisch contact opnemen met de heer GJW (Gerco) van Oene op nummer 06 1091 2003.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Finovion en GO in control vestigen zich in Zwolle

Finovion en GO in control zijn binnenkort ook te bezoeken in Zwolle.
We zijn vanaf 1 september gevestigd in het Regus Business Centre Zwolle, aan de Doktor van Deenweg 13.

We vinden het belangrijk dat we naast telefonisch, per mail of per post ook fysiek bereikbaar zijn voor klanten. Door de samenwerking met Regus zijn we daarnaast tijdens kantooruren ook verbeterd telefonisch bereikbaar.

Wij heten u van harte welkom voor een kennismaking. Lees meer…

Finovion-LOGO

 

 

 

 

go in control_banner_800x200px_RGB_120216

 

 

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

GO in control en Finovion gaan samenwerken

GO in control sluit zich vanaf 1 september als administratie- en advieskantoor aan bij Finovion. Het kantoor zal zich vestigen in Zwolle. Het werkgebied omvat Zwolle en de Noordwest Veluwe (Hattem, Wezep, Oldebroek en Elburg).

Diensten

Door de samenwerking kunnen we (MKB-)ondernemers, stichtingen en verenigingen volledige ondersteuning bieden op het gebied van (online) boekhouden, salarisadministratie, fiscale vraagstukken en managementinformatie en -rapportages.

De bestaande diensten van GO in control blijven uiteraard beschikbaar, ook voor grotere organisaties. (interim management, finance, organisatieadvies, projectmanagement en kwaliteitsmanagement)

Aanpak

GO in control en Finovion delen een belangrijke overtuiging in hun aanpak: wij kunnen en willen waarde creëren voor de ondernemer. Door het geven van goed en tijdig advies op basis van actuele informatie. Helder en begrijpelijk gepresenteerd door een persoonlijke adviseur. Tegen transparante kosten, zodat zich achteraf geen onaangename verrassing voordoet.

Finovion

Finovion bestaat sinds 2003 en beschikt over een landelijk dekkend netwerk van 35 administratie- en accountantskantoren. Deze worden ondersteund door diverse specialisten en het servicekantoor in Rotterdam. Het gezamenlijke doel: MKB organisaties financieel te ontzorgen en (on)gevraagd te adviseren.

Neemt u gerust contact met ons op en laat u overtuigen van onze diensten en onze persoonlijke benadering.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

GO in control 3 maanden onderweg!

Vandaag zijn we op de kop af alweer 3 maanden succesvol onderweg als uw partner in management en finance.

We hebben mooie opdrachten gedaan voor Stichting Fundeon en het nieuw op te richten Kenniscentrum Duurzame Inzetbaarheid Bouw en Infra.

Daarnaast hebben we voor het onlangs opgerichte Concreat (Stichting Examencentrum-Leermiddelenbedrijf Bouw en Infra)  de meerjarenbegroting in de steigers gezet.

Op naar de volgende uitdagingen.
Vanaf 1 mei a.s. zijn we weer voor 24-27 uur per week beschikbaar voor nieuwe opdrachten!

Bel ons op 06 1091 2003 of mail naar info@go-in-control.nl.

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

GO in control neemt nieuw logo en huisstijl in gebruik.

go in control_banner invers_800x200px_RGB_120216

Vandaag hebben we ons eigen logo met bijbehorende huisstijl in gebruik genomen.
En ja, het voelt ontzettend gaaf dat GO in control een eigen identiteit begint te krijgen!

Om tot een nieuwe huisstijl te komen hebben we een wedstrijd uitgeschreven via Brandsupply. Een mooi concept, waarbij je in contact komt met diverse ontwerpers en vooraf vast staat hoeveel je de winnaar betaalt. En no cure, no pay, dus geen risico’s. De winnende ontwerper is het bedrijf Virtual Lies uit Berlijn (Duitsland). Onze feedback is door hen telkens haarfijn doorvertaald in het ontwerp.

We hebben de ontwerpers gevraagd een eenvoudig ontwerp te maken met een zakelijke, professionele uitstraling. In het logo komen duidelijk de letters G en O naar voren. De ronde vorm met pijl duidt op de voorwaartse beweging, ofwel het ‘in control’ komen. Onze aandacht voor de mens (medewerker) komt tot uiting in het figuurtje, dat met de borst vooruit gaat.

We zijn erg blij met het eindresultaat. Uiteraard horen we graag ook uw mening.

go in control_logo_RGB_120216

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

GO in control officieel van start!

Het is zover, GO in control is van start!

Op 17 december 2015 heeft de officiële oprichting en inschrijving bij de Kamer van Koophandel plaatsgevonden.

De eerste opdracht is ook al bekend: vanaf 1 januari zal GO in control drie dagen per week interim management verzorgen bij Stichting Fundeon te Harderwijk.

We kijken uit naar een prettige en vooral resultaatgerichte samenwerking!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page